سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Click Here To Navigate lll - پیشی ملوسک
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند بی کردار، مانند چراغی است که خود را می سوزاند و به مردم روشنی می دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
lll - پیشی ملوسک
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||
Link to Us!

lll - پیشی ملوسک

Hit
مجوع بازدیدها: 20348 بازدید

امروز: 0 بازدید

Subjects

links

Archive


lll

Search



Submit mail

 


My musick

جواد رضویان و شفیعی جم در شبهای برره

امیر مهدی مرسلی :: یکشنبه 84/8/8 ساعت 8:56 عصر

با مطرح شدن دو چهره مشهور دیگر برای مجموعه "شبهای برره"، دستندرکاران این مجموعه طنز تلویزیونی، مخالفین خود را غافلگیر می کنند.
به نوشته سایت "خورشید"، دستندرکاران مجموعه طنز شبهای برره که پس از سیل انتقادهای پیش رو، اینک با یک هفته وقفه توانستند اندکی از بار مخالفین را بکاهند، این بار با وارد کردن دو چهره مشهور طنز ، به نظر می رسد درصدد وارد آوردن شوکی به مخالفین خود هستند.
بسیاری بر این عقیده اند که با ورود رضا شفیعی جم و جواد رضویان که حضور اولی قطعی شده است، مخاطبان پروپا قرص این مجموعه را افزایش داده و از طرفی مخالفین را غافلگیر خواهد ساخت.


نوشته های دیگران()

ایمیل

امیر مهدی مرسلی :: جمعه 84/8/6 ساعت 2:4 صبح

پروین: کسى‌ حق‌ توهین‌ به‌ دایى‌ و گل‌محمدى‌ را ندارد

امیر مهدی مرسلی :: پنج شنبه 84/8/5 ساعت 1:51 عصر

پروین‌ درباره‌ حضور دایى‌ و گل‌محمدى‌ در صباباترى‌ و احتمال‌ فحاشى‌ هواداران‌ پرسپولیس‌ به‌ آنها گفت: این‌ دو شاگرد من‌ بوده‌اند. دایى‌ افتخار فوتبال‌ ایران‌ است‌ و گل‌محمدى‌ بازیکن‌ با اخلاقى‌ است‌ و هیچ‌ هوادارى‌ حق‌ ندارد به‌ این‌ دو نفر توهین‌ و یا هتاکى‌ کند. وی درباره بازی گفت: بازى‌ دشوارى‌ است‌ اما من‌ به‌ پیروزى‌ شاگردانم‌ در این‌ دیدار امیدوارى‌ زیادى‌ دارم. برد هفته‌ گذشته‌ در مقابل‌ برق‌ شیراز باعث‌ شده‌ است‌ تا انگیزه‌ و روحیه‌ آنها مضاعف‌ شود، ما فقط‌ به‌ برد و شادى‌ دل‌ مردم‌ فکر مى‌کنیم‌ و اگر این‌ اتفاق‌ خوشایند رخ‌ دهد با آمادگى‌ کامل‌ به‌ مصاف‌ رقیب‌ دیرینه‌ خود استقلال‌ مى‌رویم.

نوشته های دیگران()

عکس

امیر مهدی مرسلی :: پنج شنبه 84/8/5 ساعت 1:24 عصر

سلام کسانی که می خوان عکسهای زیبا برای پشت زمینه کامپیوتر بندازن برن اونجا!

نوشته های دیگران()

ماهایا پطروسیان مسلمان شد

امیر مهدی مرسلی :: چهارشنبه 84/8/4 ساعت 9:21 عصر

 

 

 

 

ماهایا پطروسیان، بازیگر سرشناس ارمنی سینمای ایران، هفته گذشته به دین اسلام و مذهب شیعه گروید.
به گزارش خبرنگار سایت خورشید، در پی ازدواج ماهایا پطروسیان با یک جوان مسلمان، هفته گذشته وی آیین مسیحیت را ترک کرده و مسلمان شد.
این هنرمند پر سابقه سینمای ایران در تماس خبرنگار ما، ضمن تایید این خبر، گفت: که از مدت ها قبل برای باقی ماندن در مسیحیت یا گرویدن به اسلام در تردید بودم که با رویداد شخصی پیش آمده (ازدواج با یک جوان مسلمان) موجب شد از تردید چند ساله در آمده و مسلمان شوم.
هنوز مشخص نیست که پطروسیان نام شناخته خود را تغییر خواهد داد یا خیر؟

نوشته های دیگران()

چت

امیر مهدی مرسلی :: چهارشنبه 84/8/4 ساعت 9:20 عصر

دختری که از طریق دوست‌یابی اینترنتی با مردی آشنا و با او ازدواج کرده است، چند ماه پس از ازدواج به علت ادامه‌ی دوستی‌های اینترنتی همسرش، درخواست طلاق کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دو سال پیش دختر جوانی از طریق دوست‌یابی اینترنتی با پسری آشنا می‌شود و بعد از شش ماه، یکدیگر را ملاقات می‌کنند. این زن می‌گوید: در این ملاقات، هر دو شیفته‌ی یکدیگر شده بودیم و با توجه به اطلاعاتی که طی صحبت‌های شش ماه گذشته از هم داشتیم، هیچ مشکلی با هم نداشتیم.

او ادامه می‌دهد: خانواده‌ام کاملا مخالف این ازدواج بودند اما با اصرارهای من راضی به ازدواج شدند. هنوز یک ماه از زندگی مشترک‌مان نگذشته بود که تلفن‌های مشکوک به منزل ما شروع شد. همسرم بعد از آمدن به خانه مدام جلوی کامپیوتر نشسته بود. هر چقدر اصرار می‌کردم که آدرس اینترنتی‌اش را به من بدهد، نمی‌داد تا این‌که یک روز بر حسب اتفاق پیدا کردم.

وی در ادامه گفت: با چک کردن Email همسرم متوجه شدم که وی هنوز دست از کار گذشته‌اش برنداشته و با دختران بسیاری قرار ملاقات گذاشته است. بارها او را تا سر قرار تعقیب کردم چرا که باور نداشتم؛ اما این مساله واقعیت داشت.


نوشته های دیگران()

برو حالش رو ببر

امیر مهدی مرسلی :: چهارشنبه 84/8/4 ساعت 9:19 عصر

کسانی که می خوان از فیلترینگ عبور کند     بیان اینجا که درست امدن

نوشته های دیگران()